Brandbook kūrimas

Prekės ženklo vadovas (gidas), firminio stiliaus vadovas arba tiesiog brandbook.

Mes galime Jums sukurtį profesionalų branbdook. 

A) Pilnas firminio stiliaus gidas ( dokumentas). Gali būti įvairios apimies. Dažniausiai kai įmonė ar įstaiga smarkiai plečiasi į kitus miestus ir ypač kitas valstybes. Arba valstybinės įstaigos.

B) Firminis stilius (kartais pats techninis dokumentas nereikalingas, bet reikalingas korporatyvinis stilius (arba tiksliau tik tam tikri elementai, pvz: Blankas (dokumento šablonas), ppt šablonas, vizitinė kortelė ir socialiniai tinklai).  

Galime padėti abiem variantais. 

Susisiekti konsultacijai

Firminis (korporatyvinis) stilius

Firminio stiliaus elementai

Prie firminio stiliaus taip pat priskiriami įvairūs korporatyviniai, rašinės reikmenys ir t.t. Iškabos, lipdukai ant automobilių ir panašiai. žemiau pateikiam populiariausią sąrašą, ką daro įmonės, formuodami savo brandbooką

  • Vizitinės kortelės (standartinės)
  • Vizitinės kortelės (išskirtinės, vadovui, ant gero kokybiško popieriaus su išskirtine spauda.
  • Firminis blankas (spauda ir .doc .pdf failas)
  • Puošnus firminis blankas (spauda). Išskirtiniams reikalams
  • Sąskaitos faktūros šablonas
  • Segtuvas (papkė ), dokumentams
  • Aplankas (popierinis). Folderis. Dokumentams, pasiūlymams
  • Komercinio pasiūlymo šablonas
  • Komercinio pasiūlymo maketavimas
  • Powerpoint prezentacija. PPT prezentacijos šablonas ir sumaketavimas
  • PDF įmonės brošiūra / pristatymas
  • Socialinių tinklų dizaino elementai (cover paveikslėlis, profilio paveikslėlis) Facebook, instagram, linkedin, youtube ir kitiems
  • El.pašto parašas
  • Vokas ir laiškas
  • Užrašų knygutė
  • Kompaktinis diskas su voku
  • USB raktas
  • Darbuotojo pažymėjimas / praėjimo kontrolės kortelė
  • Tušinukai
  • Saldainiai
  • Puodeliai kavai/arbatai
  • Gertuvės
  • Sporto apranga
  • Drabužiai ir darbo apranga (maikutės, megztiniai, striukės, liemenės, darbo drabužiai, uniformos, kombinezonai, šalmai)
  • Įvairios verslo dovanos
  • Dovanų maišeliai
  • Sieniniai ir staliniai kalendoriai
  • Lipdukai ant automobilių / apklijavimas. Administracijos automobilis su nedideliu solidžiu logotipu ir pvz autobusiukas su pilnu apklijavimu.
  • Iškaba ant ofiso /biuro durų (lauke, viduj ir t.t.)
  • Reklaminis stendas (pvz stotelė)
  • Parodų stendai (staliukai su sienele)
  • Roll-up baneriai
  • Tentai
  • Darbuotojo “onboarding” rinkinys

Daugiau

Brandbook’as labiausiai reikalingas, kai įmonė, turi skirtingus padalinius ar filialus skirtingose vietose, šalyse (tačiau tai reikėtų turėti net ir mažom įmonėms, jeigu jos planuoja augti ir formuoti prekės ženklo atpažįstamumą ir investuoti į reklamą.) Kad visą įmonė būtų vienodai pristatoma visose reklamos formose ir būtų formuojamas vientisas firminis stilius, identitetas ir viskas būtų lengvai atpažįstama.

Brandbook gali būti tiek 3-5 lapų taisyklių rinkinukas, kur aprašyti tik pagrindiniai elementai: spalvos, šriftai ir dydžiai. Bei papildomi elementai tokie kaip vizitinė kortelė ar firminis blankas. Arba gali būti 1500 lapų taisyklių rinkinys, išverstas įvairiomis kalbomis, kuriame apibrėžti visi įmanomi variantai / galimi negalimi naudojimo pavyzdžiai ir visi įmanomi scenarijai.

Logotipas

Tai pagrindinis logotipo vaizdas ir kompozicija. Bei simbolis. Aprašoma logotipo reikšmė, simbolika, komunikuojama žinutė. Taip pat pateikiami pagrindiniai variantai/variacijos

  • Stačias logotipo variantas (portrait). Priklauso nuo koncepcijos
  • gulsčias logotipo variantas (landscape). Priklauso nuo koncepcijos
  • kvadratinis / stačiakampis logotipo variantas (reikalingas socialiniams tinklams).
  • Spalvotas logotipo variantas
  • nespalvotas logotipo varianatas
  • Invertuotų spalvų logotipas (inverted colors)
  • Logotipas baltam fonui
  • Logotipas juodam/tamsiam fonui
  • Retais atvejais: animuotas logotipas
  • Favicon
  • Simbolis atskirai
  • Didelis, vidutinis ir mažas logotipas (kartais, priklausomai nuo dydžio, logotipo maksimalus variantas gali skirtis nuo mažo varinato). Iš jo dingsta šūkiai (slogan) ir t.t.
Logotipo naudojimas, dydžiai, spalvos

Tam, kad visur būtų naudojamas teisingai, yra pateikiami teisingo naudojimo pavyzdžiai ir nenaudojami variantai.

  • Logotipo išmatavimai (visiems dydžiams).
  • Maksimalus / minimalus dydžiai
  • Tarpai kurie privalo likti iki kitų grafinių elementų (saugi balta / tuščia zona (erdvė))
  • Naudojamos/nenaudojamos spalvos ir spalvų kombinacijos
  • Naudojami/nenaudojami spalvų deriniai ant spalvoto fono, nuotraukos
  • Aiškiai apibrėžti nenaudojami variantai: iškraipymai, ištempimai, pasukimai
Spalvos ir spalvų paletė

Aprašoma visos naudojamos spalvos, spalvų gama firminiame stiliuje. Tai ne tik naudojamos spalvos logotipe. Bet ir spalvos gaminiuose, ofise ir aprangoje. Apibrėžiami deriniai ir naudojimo instrukcijos. Numatomi įvairūs variantai ir medžiagos. Viskas turėtų būti aprašyta įvairiomis paletėmis:

  • RGB – interneto / mobiliųjų telefonų / skaitemeninės erdvės paletė su ryškiomis spalvomis
  • HEX kodas – taip pat naudojamas internete ir grafinėse programose.
  • CMYK palete – tai spaudai ir reklamai skirta paletė. Spaudoje yra sudėtingiau išgauti ryškias spalvas, todėl stengiamsi apibrėžti visomis paletėmis.
  • Pantone paletė – dabar jau rečiau, bet apibrėžiama spalvų gama pantone paletėje, kad galima būtų naudoti gamyboje.

Apibrėžiami taip pat ir pašaliniai deriniai, pereinami gradientai, šriftų spalvų derinimas, foninės spalvos.

Šriftai, fontai, tipografija

Šriftai ir jų naudojimas yra ypatingai svarbus aspektas. Šriftai ne tik formuoja teksto charakterį, bet ir visą įvaizdį. Netvarkingi šriftai ar Jų netaisyklingas naudojimas gali sugriauti netgi gražų dizainą. Todėl šiam punktui skiriame didelį dėmesį.

Šriftų yra daug ir skirtingų. Dauguma jų – mokami (jei norime legaliai naudoti komerciniais tikslais). Yra žinoma tam tikri šriftų resursai, kuriuos galime naudoti nemokamai. Tačiau su šriftais reikia juos rinktis atsakingai, nes jei pas Jums kompiuteryje yra šriftas – nereiškia, kad bus pas Jūsų klientus ar partnerius. Todėl šriftų ir jų panaudojimo aprašymas reikalauja tikslumo. Aprašydami aprašome

  • Naudojamus šriftus
  • šriftų derinius
  • šriftai pavadinimams,
  • antraščių šriftai
  • pagrindiniam tekstui ir kt.
  • Instrukcijos, techniniam aprašymams
  • Reklamoms, išnašams
  • interneto puslapyje
  • redaguojamuose dokumentuose.

Pateiksime teksto lygiavimo taisykles.  Taip pat šrifto dydžio, tarpų tarp eilučių reikalavimus. Atstumai nuo kraštų, įterptų nuotraukų

Esant poreikiui – įmanoma būtent Jums sukurti unikalų šriftą

Nuotraukos, vizualai

Nuotraukos firminiame stiliuje taip pat sudaro svarbų elementą. Kiekviena nuotrauka turi savo nuotaiką, spalvingumą, stilių. Jos gali būti šaltos, korporatyvinės. Gali būti draugiškos, šiltos, su daug medžio ir natūralių spalvų. O gali būti animuotos, ryškios, žaismingos su ryškiomis vaivorykštės spalvomis. Gali būti labai kokybiškos – o gali būti specialiai padarytos taip, lyg būtumėt padarę savo telefonu. Viskas priklauso nuo to, į kokius klientus taikotės.

Parinksime pagrindinę nuotraukų temą. Stilistiką. Esant poreikiui – net galėsime atlikti fotosesiją. Tas nuotraukas integruosime į Jūsų firminį stilių.

Taip pat prie šio punkto patenka ikonografija (ikonėlės, jų stilius). Animuoti/piešto  personažai

Grafiniai elementai, simboliai, fonas, pattern, background

Kartais kartu su firminiu stiliumi ir priklausomai nou logotipo, kartu (vienas kita papildidami) eina specialūs grafiniai elementai, pasikartojantis vizualai ar tam tikri fonai.

Logotipų ir brandbook kainos

El. parduotuvės kaina priklauso nuo labai daug elementų, faktorių, sudėtingumo ir net marketingo įrankių kiekio. Kuo daugiau įvairių sujungimų, funkcių ir t.t. – tuo daugiau programuotojas turės darbo.

Kad galėtumėm paskaičiuoti tiksliai – reikėtų pasikalbėti. Bet standartines kainas pateikiame

Sudomino pasiūlymas ir reikalingas | interneto svetainė?

Visais klausimais galime pasikalbėti el. paštu arba telefonu ir surasime geriausią variantą Jums:

hello@advantage.lt

+370 67972767

Youtube
Vimeo
Google Maps